091203- Lucka nummer 3

3dje december, 3dje paketet! Fick frågan vart jag fått kalenderna från, egentligen har jag ju redan sagt det, men det har jag fått av min mamma!



Och innehåll:



Igår gjorde vi hamburgare. Så jävla gott. Jag förstår inte folk som orkar banta. Fast jag tycker inteomköp-hamburgare. Som McD. eller grillar eller så. Bara om dom är gjorda hemma. Ska se ut typ såhär:


Bröd
Gullök
Purjolök
Tomat
Ananas
Saltgurka (ej burk)
Emertalost
Burgare gjor av 100% nötfärs
Tomat
Sallad
Bröd

Slumrade till i soffan igår och dörmde jätte konstigt. Denn petade på mig och sa att jag borde gå och lägga mig. "Jag drömde så sjukt" sa jag då. Jag var på NK, fast det var lite som utomhus inomhus. Jag pratade med en dvärg och sen kom massa rovfåglar och började äta på småfåglar. Vi skulle träffa mamma och fika.

Denn googlar fram lite drömtydning;
Rovdjur: [...]man är rädd för utvecklingen av ett kärleksförhållande som man med eller mot sin vilja råkat in i.
Fåglar: [...]en fri och självständig natur (örnen), medan en liten fågel också är symbolen för ömhet, smek och kyssar.
Dvärgar: Du träffar en elak person

Denn blev lite orolig för hur jag ser på våran relation, den fria och självständiga naturen dödar ömhet, smek och kyssar. Rädd för utveckling ... med eller mot sin vilja (blivit rätt puschad att flytta). Träffar en elak människa...??

Men jag tror inte på drömtydning, så det är ju bra det! (Puss Denn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0