Blogglista

Har tentat, sen har jag kommit hem, spelat lite tv-spel, kollat lite tv och SOVIT!
Kör en sådär blogglista sålänge!

Senaste
Låt du hörde: Håkan Hellström - minnen av aprilhimlen

Film du såg: Shit, var ett tag sen jag såg en hel film, är lite mer av en seriemänniska... Senaste på bio var iaf hunger games

Mat du åt: Kyckling och rotfrukter från igår

Kram: Fick nog en kram av Fredrik när han gick, annars var det Malin innan hon Emil och Sigge gick

Puss: Det var i alla fall Fredrik!

Känslan: Nyvaken-trött

Bråk: Var väl med Freddan det med, fast det va väl mest ett tjaffs..? Sånt man har ibland är man lever tillsammans.. Nån jag är uppriktigt lack/besviken på är Hanna.

Resa: Hur långt måste man åka för att det ska vara en resa? Sista jag var borta var jag ju i sthlm, var skitnice, var hus och systervakt hos min pappa. Hängde mest med syster (vilma) Träffade min barndomsvän Sandra som jag nog inte suttit ner och pratat med på kanske 8 år (!) Så jävla trevligt och fan vad vi hade att prata om!

Glädje: Ja, det får väl bli att vara klar med tentan för denna gången eller kanske när jag kom på att vi hade en jättestor leftover-portion mat i kylen, eller när jag kom på att vi hade päronsplitt-glass..

Längtan: Borde väl säga bebis och det ÄR ju såklart det jag längtar mest efter, det är bara det att jag VERKLIGEN inte fattar att jag kommer ha en bebis om bara en månad! Det är FÖR sjukt!

Dröm: Åh, vad var det. Har glömt.. men det var nåt helvrickat..

Personen du träffade: Ja, asså jag är själv just nu, Ziggy kom precis in i rummet, och jag är ju en crazycatlady så jag ser ju på mina katter som mina bebisar, och en bebis är ju en person. Sååååå.. Ziggy!

Person du pratade i telefon med: Ok, på riktigt var det Fredrik..

Personen du fick sms av: En klasskompis, om tentan idag, inte så kul kanske..

Gången du var utomhus: På hemvägen från tentan..

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår. Eller det beror ju på vad som räknas som hela min familj, åt middag med min sambo hans dotter och min ofödda bebis!

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: Pizza. Om jag inte är VÄLDIGT sugen på hamburgare. Som nu. Är jag gannnska sugen på hamburgare. Som jag förövrigt pinsamt länge trodde hette handburgare.

Kött eller fisk: Ehm.. kött. Kanske. Fast fisk också

Hund eller katt: KIZZEH!!!!!

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet, fast jag vet inte varför..

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Öl. Eller Rosé.

Charter- eller skidsemester: Beror lite på. Mest om jag vill åka snowboard eller sola.. Nu? Charter!

Sverige eller Utlandet: I slutändan, alltid sverige!

Sport eller nyheter: Nyheter...

Hockey eller fotboll: Suck.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Säger såhär, inte för ljusa, inte för mörka.. INTE rödhåriga (sorry)

Sommar eller vinter: Sommar. Jajaja. Vill ha nu! Ska bara bli smal igen också och springa runt i värmen i små shorts... nomnomnom

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
Typ...

Mjölk
ketchup
soya
smör (eller margarin säger man väl kanske, sånt man har på mackan)
senap
Sånt där som typ alltid bara finns där..?

Fyra saker du inte kan vara utan?
-Fredrik

-kläder
-iPhone
-Mat..
-Vätska..

3 saker du inte kan äta?
-Arsenik

-Propplösare

-Fläskkött

Två saker som gör dig glad
-få precis som jag vill.

-få presenter fast jag varit dum.

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
Ehm, gissar på att vi utelämnar sånna där saker som "naturliga behov"..
Sover mitt på dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0