The apocalypse in comming! ..came?

Jag har SÅÅÅÅ mycket att göra i skolan att jag får dåligt smaveter över att skriva/läsa ett enda ord som inte har med integrativa forsknings teorier att göra. Därav dåligt bloggande. Nu sitter jag och ska bara finputsa en grej innan jag ska till skolan och träffa min uppsatspartner och ha lite föreläsning. Och i eftermiddag skickas arbetet in. Lugn och ro sen tänker du? Mjo, om an hade struntat i min TVÅ (!!) tentor jag har om ca 2 veckor.. YEEEEY!

MEN jag gillar den här måndagsmorgonen, mycket för att jag av någon anledning börjat gilla måndagar. Dels för att jag gillar mornar, framförallt soliga sådana! Bjussar på den här som jag hittade på failblog.org och börjar alltså dagen med att spräcka hål på en domedagsbubbla (smajlgubbe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0