God morgon.

Nu är jag lite besviken. Röstade ni som i hade lovat verkligen? Hanna åkte ju dessvärre ut igår, pga en jävligt orättvis autonominering dessutom. Vi pratade en stund i natt och hon känner äve själv att den var jävligt orättvis.
Och så undrar jag vem som nu ska sätta megafjanten Joe på plats, larva omkring, vara skiträdd för ALLT och dessutom göra sig själv till något ständigt offer när han själv satt sig i den sitsen VARJE gång. Helt jävla obegriplig och antagligen inavlad och lätt efterbliven dessutom.

"Om inte det här slutar kommer jag lämna imorgon"

Hur många gånger har han sagt det? 10? av typ 35 dagar.. JA MEN DRA DÅ, och låt någon som faktiskt ville vara kvar, va kvar.

Jag måste dra mig vidare till skolan, ny delkurs idag men TTYL, BYE

(sugen på...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0