Världens sämsta blogg, check!!

Nämen typ jag vet, men allt tar liksom såååå jävla lång tid!! Hinner ingenting om dagarna, idag har jag duschat och klätt på mig och laddat ner en film....that's it!!
 
Just nu skriver jag med en hand, vänster dessutom.
 
Jag har faktiskt försökt blogga från mobilen några gånger man min app funkar inte.. Nån annan som har samma problem?
 
Men vad haaaar vi då gjort på senaste..
Vi packade in bästaste bebisbarnet i bilen och åkte till landet över midsommar, det här är Nellys packning.. FÖR EN NATT!
Fast först tog hon kräkis och mös hejdå med gungan (favoriten är hastighet 2 och vågljud)
Nelly i superman outfit:
Och NEJ hon är inte en han, hon har faktiskt rosa strumpor..
OCH HUR GÖLLIG ÄR HON INTE I SIN PANDAOUTFIT!! FETT GANGSTER!!
Asså jag HAR världens sötaste söt barn!
Så det var iaf lite Nelly update, ska inte va sån som överdriver med gulliga bebisbilder, trots att ni inte har sett sötare och bara KAN inte få nog, men så är det iaf..
 
Håller på med en ny kategori jag hoppas få upp under kvällen, Getting Back To Shape..
Men först måste jag få kno-barnet att gå med på att sova på något annant vis än detta:
Eller så får hon åtminstone sova på sin pappi en stund, fast fan, det är ju svårt att säga emot liksom..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0