Tidsinställt

Provar ett tidsinställt inlägg!
 
Har efter sovmorgon till halv 12 och sen försöka göra sig i ordning, idag hade jag iaf hjälp med Nelly så att det inte tog 5 timmar för att ta mig in till duschen, så tog vi oss in till stan och jag har försökt gå i lite affärer med Nelly, gick sådär.. Blev väl lite mindre shoppande än jag hade önskat men blev iaf ett varsitt par converse till mamma och pappa kno och så lite behövdes-grejer till bebis-kno!
 
 
Och nu på kvällen lyckades jag till och med lämna lill-kno hos pappi länge nog för att lyckas färga ögonfransar och ögonbryn!
 
fin fläta gjorde jag i håret i morse också, inte mycket annat som är särskilt fint med mitt hår just nu dock..
MEN DET, får nog vänta..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0