HEJJE

Bebis ligger för tillfället och sover hos sin pappa-kno, så jag passar på att sätta mig vid datorn en kortis, det är verkligen heeeelt sjukt hur lite tid det finns över till att göra NÅNTING förutom ta hand om bebis, och jag är SKITSUR för att blogg-appen inte fungerar, för jag VILL blogga och kommer på massa kul att skriva och dela med mig av, men jag HAR inte tid att sitta vid datorn... Tänker utnyttja tillfället och göra en :(

Idag har jag och Nellan vart på myrorna och letat klänning att ha på bröllop, hittade några som va asschyssta som jag skulle kunna sy upp och om lite till asballa klänningar, men alla var för höga i halsen, och jag måste ju kunna laga fram och amma om ni fattar hur jag menar, så vi ska leta vidare imorgon och då ta med knopappa som lite passa-bebis-när-knomamma-letar-hjälp!

Sen har vi badat, och med vi menar jag Nelly, har ingen bild från idag , men har från när hon badade sist
Hon gillar att baa, men man kan ju alltid se lite förskräckt ut när det är över liksom..

Asså, hon är så jävla rolig så jag dör, GULLUNGEBEBIS-KNO!!!
 
Och så kan vi ju köra lite andra bilder som "jag-är-förjävla-dålig-på-att-blogg-kompensation"
 
SÖT SOM EN JÄVLA SOCKERBIT!!!
Besök av Ronja <3 ...
..och Lotta <3
Försökt lugna med napp, men inget går upp mot mammas boobies, bara att acceptera liksom..
Gammel mormor och gammel morfar var och hälsade på "nummer 5"
Lekte panda..
Firade midsommar på landet..
Och skålade in Nellan med champange och jordgubbar!
Stolt kno-pappa utan mycket vett i huvet, söt-kno-pappa!!!
Så här spenderar vi mååååånga timmar varje dag, duger INTE lika bra att ligga nån annanstans
Leker i babygym
Ligger och sover och är übergullig i babygym!!!
 
 

Har fler skitroliga bilder på kno-barnet så hang in there eeehehehheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0