Toppenhelg i Stockholm!

Blev mest familjehelg i helgen, vilket va jättenice. Man blir ju lite extra familjig när man är på tjocken! Men hann även med en sjukt nice klädloppis med Lynn och Leia på söder i lördags (ska visa mina fynd sen) och så hann vi med att springa på topshop och lite såna butiker som vi inte har i öret.. Missade dock Urban outfitters jävla skit öppettider igen.. Dom har ju bara öppet en söndag i månaden och det kom jag givetvis inte på förrns i, justde, söndags..

Påsklov denna vecka, vilket innebär att jag måste se till att få mycket plugg gjort medans alla är borta en liten stund på dagen (blir ju kort vecka och dessutom kortdagar för F & B, dessvärre skiter ju universitetet fullständigt i påskledigheter) och sen får vi väl se till att dessutom hitta på lite aktiviteter! (skriv gärna tips, barnet är 6 år och ha i åtanke att jag är gravid!)

Nu måste jag upp och äta innan jag kräks. Ja, så funkar gravidmagen tydligen, kräks om den blir hungrig, kräks om den blir mätt. Helt logiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0