Måndags-tisdag!

(Utropstecken i rubrik. Typ dödssynd!)

Sitter och pluggar lite i väntan på att klockan ska bli 10 så att jag kan ringa soc. igen. Vi skulle ha gått dit och skrivit faderskapsintyg idag, men Sova vill tydligen komma hit med våran nya säng prick samtidigt så jag måste boka om den tiden. Pust. KOMMER BLI FETT FETT MED NY SÄNG IDAG! Jag vet i alla fall var vi kommer spendera hela kvällen!

Jag vet att jag ite riktigt prioriterat bloggen nu i påskhelgen, har inte kännt någon blogginperation ALLS och har i allmänhet skjutit på så mycke måsten jag bara kunnat. Behövs för att recharge-a emellanåt. Men nu är jag piggelin och på g igen, så nu jävlar kör vi!

Nu ska jag dock se om jag kan hinna klart med sista kompleteringarna i mitt PM innan sova-gubbarna kommer så ska vi se om jag inte har lite bider på vad jag gjort senaste dagarna att bjussa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0