31+1

Är alltså i vecka 32 nu.. tiden tickar på frammåt alltså. Har så mycket med plugg och så vidare att tiden verkligen går asfort.. Det har börjat bli lite jobbigt vid vissa tillfällen, men jag ska fortfarade VERKLIGEN inte klaga! Det är mest att det är svårt att sitta eller ligga bekvämt, mest för att man ständigt har en typ fot uppkörd i revbenen! Och sen har det väl börjat bli lite trångt för magsäck och kissblåsa = kissa ofta och illamående om jag äter för stora portioner.


Idag är det i alla fall prick 2 månader kvar tills beräknat, alla i familjen har fått gissa vikt och datum, nån mer som vill vara med och gissa så är det bara att säga till!

Nu ska jag återgå till min "handbok i rättspsykologi" när jag faktiskt lyckats köra ut alla ur huset för att få vara ifred! Puss och knip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0