Några nya saker

var och köpte lite krafs att ha hemma igår

Till te. Om inte det framgick från texten på lådan. asken. grejen aja

Köpte även en matchade annan låda, den e liksom en såndär med lite olika stora småfack och locket är i glas, Fredrik älskar sånna så jag tänkte, amen nu slår vi fan till och köper en! Väl hemma kunde han inte komma på vad vi skulle ha i den, "Du kan ju ha smycken i den"
Grejen är den att jag har förvisso en del smycken, men jag är ganska duktig på att rensa bland mina smycken också, och sen jag flyttade hit har han dessutom köpt 2 smyckesskrin OCH ett smyckesträd..
Men jag ska inte vara svår, sa till honom att jag bara måste införskaffa lite nya smycken först!


Köpte även en blomma till sovrummet

Jag är ju inte så bra på det där med blommor, så jag tänkte
"en orkidé kan väl inte va så svårskött!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0