Vill ha!

Jag gillar mysigt!
En av dom bästa presenter jag fått är filten som ligger i soffan, på bilden i inlägget innan blandannat, som jag då fick i julklapp av min pojkvän förra året!

Här är lite grejer jag vill ha just nu..

Pälspläden uppe i hörnet är från hemtex och det finns matchande kuddar till och den är sååå mjuk och mysig (vet inte vad allt det här gulligulliga kommer ifrån, måste vara nån gravidbiverkning..) men gillar ju fortfarande pläden då.

resten är, mer eller mindre obviously, från indiska. Och jag fick bita mig rätt hårt i läppen för att inte komma hem med förmycket, utan bara det vi kommit överens om.. och några grejer till. Men det får man ju ta liksom.


Såååå om nån går och funderar på nån present man skulle vilja ge mig, mest liksom för att jag är jag och ni gillar mig liksom så.. ja, jag skulle inte klaga liksom!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0