J*vla mobilblogg

Är ju i älskade Stockholm i helgen och försökte givetvis mobilblogga igår, men efter som "underbara" mobilbloggen inte ville funka på heeela dagen så blev det ju därmed inget heller!

Nu sitter jag och bloggar från pappas dator och har givetvis inte tillgång till några bilder eller annat kul.

Har iaf fått en väska och en kappa som jag ska visa sen, och så har jag fått ärva lite kläder att "bli tjock i".
Det är ett jävla tjat om att "åååååh, den här kan du ju bli tjock i"
men det är väl bara att inse att, tjock, det kommer jag att bli.

Hade dessutom världens mest givade samtal men Fredrik igår.
Varför är det så att man pratar bättre i telefon är "live"
hela början på vårt förhållande gick ju typ ut på timlånga telefonsamtal
<3 den tiden, fan va kär jag va och va bra det känndes
och det bästa är att vi fortfarande är fåniga och superkära.

MEEEN, ta ett litet snack om att aggresiva graviditetshormoner som inte får förstöra förhållandet är nog viktigt att ta
sjukt jobbigt att inte känna att man är sig själv liksom.

aja, <3<3<3 Frittadidlens!

*någon roligt bild, använd fantasin*


Kommentarer
Postat av: Tess

tack ska du ha!

2011-12-04 @ 13:47:23
URL: http://tessadolfsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har en tävling på bloggen, spana in här: http://stenhoff.blogg.se/2011/december/lucka-ett.html#comment

2011-12-04 @ 16:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0