100124-Inte bakis längre!

Haha, nä. Men det var jag faktiskt inte igår heller, men jag befann mig däremot på vinden hela dagen och rensade.. Gick bra, samlat ihop en massa grejer som ska slängas! Och det andra är nerpackat i lådor. Lite senare idag ska jag börja lite lätt hemma i lägenheten. Ujujuj, det kan vara så sjukt jobbigt att flytta. Behöva se över alla grejer man inte orkat se över på 3åetthalvt år..
Request på hur håret faktiskt såg ut sen när det var fixat.. ehm, det här är vad jag har..:
Rätt så het. Jomenvisst, kissekatter!
Sen var vi jätteglada och redao att leka elektro-klubb!
Nu ska vi till Ohlsson tyger, Kreatima och Serieteket. Och så ska vi luncha lite. Egentligen skulle vi ha skrapat tak, men vi har inte fått några grejer än så det får vi göra imorgon istället.. Åhnej, en oväntad ledig söndag..! ;)
Hej så läge och som vi inte sagt på länge
Live long and prosper/You know you love me
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0