100119

Blev inte jobbintervju idag, uppskuten till klockan 10 i morgon!

Tur för mig så kan jag komma på en ny outfit att ha på mig.

 

Jag har kommit fram till att jag är dålig på att banta. Man blir så jävla hungrig av att banta. Men vem vill inte vara "smal som en top modell", right? Haha

 

Lägenheten kommer bli så jävla bra, vi ska börja skrapa tak i helgen tror jag. Och snart ska vi flytta dit, så jävla sjukt ju. Blir nog skitbra, i alla fall om jag och Dennis kan jobba lite på våra hemmarutiner på mornarna.

 

Idag ska jag hämta syskonen. Var ett tag sen nu. Mysigt. Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: sagaaa

herregud bella, du behöver inte banta! :O <3

2010-01-19 @ 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0