100110-Mamma

Idag fyller min mamma år. Vi har ätit tårta där precis, så nu har jag såklart ont i magen.
Jag räkte i fredags, det var väl sådär, hade nog kunnat klara mig en ganska bra bit längre på kvällen än vad jag gjorde, men jag visste ju liksom att jag skulle cave;a förr eller senare efter som jag drack öl så då tog jag en cigg redan inne på andra ölen. Men nu har jag inte rökt sedan dess. 8 dagar i sträck blev det ju i alla fall. Tror jag ska köpa mig några nikotintuggummin om jag fortsätter såhär, jag är ju helt olidlig att vara i närheten av utan nikotin.

Nu ska jag stirra lite på klockan till det är middagsdags, för vi ska äta pizza. Pizza är min favoritmat. Förutom potatis gratäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0