100102

L.A. Ink...
Tröttnar inte folk på at lyssna på folks snyfthistorier? Räckte inte Miami Ink? Nä vi måste ha L.A.-bornas snyfthistorier OCKSÅ! Och dessutom måste man lyssna på Kat von D's naiva liv. "OH, Orbie we're gunna be together 4-ever and ever!" "Oh, Nikki Sixx, WE'RE gunna be together 4-ever"... 
Men oj va hon hottade upp sin kroppsform lagom till hon startade sin egna studio (TV-show). Hon va ju fan rätt små fet i Miami..



Jag har försökt komma på lite roliga nyårslöften i år.. Svårt som fan faktiskt. Jag vill lova nånting som jag kan hålla och som man märker av med en gång.. Så jävla tråkigt med "äta mer vegetariskt" som Dennis har, eller "träna mer" "dricka mindre" "röka Mindre".. bara skitsnack ju.. Har någon ett juste förslag? Tell me!

Jag önska att jag va lite tjockare eller något så hade jag kunnat säga, "jag ska gå ner si och så mycket tills då och då..", men ok.. jag ska i alla fall gå ner julvikten! Men å andra sidan så tar det väl typ 2 dagar av slarva med maten så är jag tillbaka till mitt vanliga jag..

OJ! Nu är det "Cheers!" på tv! Jag får ta och återkomma! Lämna tips så länge!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag ska bli snyggare och kvinnligare.

2010-01-02 @ 11:28:13
URL: http://ettaellernolla.blogg.se/
Postat av: Cami Pop!

Jag ska lära mig gå i klackskor och då menar jag riktiga KLACKAR! :D

2010-01-02 @ 13:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0