100216-Skit

Fan vad det ska vara jobbigt att packa upp då! Det första är ju ok, möblera och så, men komma på var man ska va vilka tavlor, var man ska lägga alla småsaker... OCH PÅ DE så kan jag inte koppla in surround-högtalarna, för jag vet inte var alla sladdjävlar ska sitta! Och alla förlängningssladdar som funkat skitbra tidigare är nu för få, för många, förkorta och förlånga.. (Och nu rimmar jag också..) Dessutom ska vi skaffa ny tvbänk och så, så då vet jag inte vad jag ska göra med hela den väggen, efter som vi inte bestämt vilken typ av tv-bänk vi ska ha..
egentligen borde jag ta itu med arbetsrummet, efter som det är rörigast och jag ska inte packa upp mina kläder förrns jag gjort lite mer plats där heller, efter som mina garderober inte går att komma åt.
Semeldag är det också, men ingen semla för Bella..
Dennis är och repar, och jag lovade att ha fått lite gjort innan han kom hem.
MEN JAG VILL INTE!!
Jag vill ha semla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0