Och ute är det mörkt och kallt

Fick precis reda på att Thomas pappa inte ens såg vad Markus hade skrivit på msn. Livet är fullt av besvikelser.

Dagens i-landsproblem 1; Jag sa till pappa att jag önskar mig en kamera. Men han tycker att det är opraktiskt med systemkameror och tycker att man tröttnar efter typ en månad. Så jag kommer få något annat.
Dagens i-landsproblem 2; råkade trycka på helt fel knapp och nu måste jag skriva om allt jag hade skrivit.

Det är Thomas DiLeva som slagit sin fru. Han är den "folkkära artisten" som åkt dit för kvinnomisshandel. Man ska akta sig för sånna där. Män som är män fast i klänning då.

Ska på middag hos killens föräldrar. Undrar om hon den där kändis-mostern kommer. Har träffat på tok för lite kändisar på senaste. Sist va dessutom Soran Ismail och Mårten Andersson. Dom va fett torra, och jag har lovat Hanna att inte prata mer om det.

Kenza *hjärta* Tokio hotel

Live long and prosper/You know you love me

Kommentarer
Postat av: EC

hahaha!DILEVA?! Ah, jag har ju alltid sagt det. Man ska akta sig för män i klänning. Och i stay ups...



Äre sant att thomas farsa inte ens såg vad markus skrev?! Fyfan vilket antiklimax av månadens roligaste skämt.



Besviken jag blev nu.

XoXo Elinc

2009-11-08 @ 23:00:13
URL: http://fistpink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0