Igår som förstörde idag.

Ligger i sängen och har det jävligt bra. Min bitch på ena sidan och min hoe på andra. Igår dracks det en massa bärs och spelades tp. Hanna och Bella blev sen sentementala och lyssnade till Jackson i timmar. Hanna gråter då. Lika bra att bli av me ett.

Försöker skriva lite roligt skit som jag kom och tänka på igår, men jag är bafull och humorn är som bortblåst. Sådanadär kvistbollar från västernfilmer rullar förbi i min hjärna. Dennis har lovat hemmagjort sushi när han vaknar, vilket är fett soft.

Hanna påminner ibland lite om en grottmänniska på morgonen, undra om jag också gör det i andras ögon. Jagsjälv känner mig alltid skitsnygg när jag vaknar,men jag kanske inte får fullt medhåll på de. Igår sa dessutom mig pojkvän att Jessica Alba är mycket snyggare än mig. Vilket hon såklart är. Men det får ju inte han tycka. Eller inte så jag hör iallafall. mina läppar duger tydligen inte och jag har inte stor nog "bootey". Fan va han ska få.

Jag har hört en gång, i en film ellet nåt om en tjej som är superdesperat efter en snubbe. Nej, ett avsnitt av "sex and the city" va det ju. Och Miranda är rädd för att dö ensam. IALLAFALL, kvinnan som bodde i hennes lya innan dog ensam och blev halvt uppmäten av sin katt. Undrar om mina katter kommer äta på mig om jag dör. Kan ju nästintill va värt att flytta ihop med Dennis (i Sköndal) då. Eller nä. Sköndal suger. Ingen tunnelbana. Dessutom är ju bromma the shit liksom. Jag antar att jag får skriva igen sen. när hjärnan funkar och jag pallar va mitt vanliga fucking as roliga jag. Godnatt part 2.

Live long and prosper/You know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0