Idag är jag...

...något så sjukt ointressant. Har precis varit och käkat lite god mat hos min kära far (fars dag i dag, har ni väl inte glömt kissekatter?). Nu har min älskade återvänt till supersega Åland. Inte nice. Men nu är det ju sista veckan trots allt.

Dennis vill att vi ska flytta. Jag vet inte vad jag ska göra. Klart att jag skulle vilja bo med Dennis. Men lämna mitt älskade Bromma? Jag har lovat att tänka på saken ordentligt nu tills på torsdag när han kommer hem igen. Sköndal asså.. hm.

Har snott med mig Annas gamla systemkamera hem. Den är ju inte ens digital, men kul att leka med tills jag skaffar mig en egen liksom. Måste bara in imorgon och köpa ett batteri.

Dennis spelade på broder tuck igår. Bra där. Kul att träffa Kenta, kul att han dricker igen. Han hade tydligen spytt på scen sen när nödvärn (bandet han sjunger i) körde. Vi hade redan gått då. Fan. Festen va ok, men ganska lam. Eller det var en jävla massa lamt folk. Men vi drog väl rätt snart. Eller det gjorde vi nog fan inte. Var nog där ett ganska bra tag. Jag har iallafall slagit i mitten tån, Fuck-you-tån, och den gör grymt ont, men det ska jag inte sitta här och gnälla över.

Nästa vecka; Måste jag fixa mitt hår som är en hel katastrof. Börjar skolan igen, jag kommer äntligen få reda på hur det gick på tentan. Ska jag planera mitt kalas, både inför fira med vänner på lördag och familjen på söndagen. Lördag blir det iallafall Berns. Och på söndag sen så blir jag gammal som gatan.

Live long and prosper/You know you love me

Kommentarer
Postat av: Sara

gah, är supernervös för att hämta ut tentan. jag kommer inte orka göra om den om jag inte blir godkänd! Haha, men vi ses på tisdag :)

2009-11-08 @ 20:37:24
URL: http://lavieboheme.webblogg.se/
Postat av: Bella

OMG! jag med! jag har typ ont i magen! På tisdag ses vi, och då smäller det!

2009-11-08 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0