HeroinBella

Sitter nu på menlösa Åland, men har i alla fall lyckats få igång blogghelvetet jag tänkt så länge.

Snart är det åka Ålandsfärja hem, det är ångest, bara pansionärer men alkoholproblem som gick ombord med två varsinna tomma resväskor de ska fylla i taxfreen. Dessutom är ju personalen fullt medveten om sin målgrupp och skapar därför underhållning därefter. Försökte sätta mig i lugn och ro med en kaffe och läsa Vouge och få tiden att gå, så drar bingon igång.. "BERTIL 9!" går inte så bra ihop med Vouge, det blir lite som att dekorera en tårta med rödbetor och tandkräm.

Satt av en slump (vi kan kalla den Hanna) och tittade på TV i söndagsnatt runt 2.00 närmre bestämt, vilket faktiskt är lite ovanligt då jag inte annars kollar på TV, till saken hör i alla fall att det började plötsligt en ny serie (första avsnittet liksom) som va så jävla spännande, sjukt jävla bra. Vi kollar upp den på tv.nu, Flash forward, på wikipedia beskrivs den som "nya Lost". Nya Lost är helt fine med mig, så länge det är nya Lost i bemärkelsen första säsongen Lost och sen slutar de, helt seriöst, finns det någon serie som spårat så mycket någonsin. Har de blivit något slut på de eller? Kom dom hem? Jag tröttna, typ, E03S02!

Fan, börjar bli dags för färja, jag och Dennis ska hem och se Isis på Strand ikväll, kommer bli sjukt bra.

Live long and prosper/You know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0