Fira och festa!

Jag och Hannzor gick och pantade mina burkar och flaskor jag hade hemma, det var en del..



HAHA! Så vi fick ihop pengar till att dra på bolaget och det känndes ju som att det kostade gratis! Vi fick ju lite små brådis för att hinna, och klädde ju inte direkt upp oss. Drog dit och såg ut som 2 fjortisar, väl innne på bolaget märker vi hur vakten cirkulerar lite runt oss. Va fan, tror han att vi ska snatta eller? När vi väl plockat ner ölen i korgen så kommer han fram till oss och säger "Ni har väl legetimation med er båda 2, så att det inte blir några ledsna miner i kassan sen. WTF. Ja det har vi.

Har jag marknatsfört det bästa jag har i livet ordentligt egentligen? Tror inte det! Här är hon, vacker som en dag, fotad av mig. Döm mig inte för bildkvaliten, har en mobilkamera!



Teddylation.blogg.se
(för att läsa hennes syn på våra upptåg!)

Nu ska här drickar några öl och spelas lite spel, innan bravaderna är i full gång. Kan hända att jag sagt det förr, men likförbannat tänker jag säga det igen;

Live long and prosper/You know you love me *wink,wink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0