091130-Pyntat

Har nu i alla fall hängt upp min lilla lila julstjärna i förnstret. Det enda adventspynt jag äger. Jag är skit-julig god damn it! Fotade och tänkte lägga upp en bild men glömde såklart telefon usb-sladden hos Denn, visst att jag skulle lyckas glömma nånting. Får leta lite om jag inte har nån som kom med nån av mina gamla mobiler, annars får den dyka upp senare!

Är hemma nu, medans Denn är på anti-nazi demonstration. Blir alltid lite smånervös att något ska hända, nynassar är inte att leka med. Men han är duktig som visar stöd! Funderade på om jag skulle ha följt med, men jag var tvungen att ta med mig datorerna hem och vill inte springa runt på stan med 2 stycken hängandes på armen.

Har försökt ringa mitt lilla fanskap heeela dagen, men utan någon lycka. Antingen så är hon sämst i världen på att svara i telefon. Kanske tycker att sådana nymodernigheter inte är något hon kan förstå sig på. Eller så har hon från en dag till en annan börjat hata mig. Jag betsämmer mig för att tro på alternativ nummer ett. Blir så ledsamt annars. Borde ta mig någar pyssel-tag nu. Och några plugg-tag. Lär mest bli pyssel-tag. Om jag inte hittar på något riktigt tråkigt pyssel. Då kanske jag blir så uttråkad att jag automatiskt råkar börja plugga. Brukar funka när det är tvärt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0