091125-Slappsgiving

Har betalat räkningar. Jag hatar räkningar. Har inga pengar kvar. Jag ska till västermalmsgallerian imorgon och strypa idioten som sålde mig mitt 3 abonemang. Ljög om typ allt. Kostar mig nu 3 månader senare skjortan. Ska stappla in dit och mörda honom med hans egen fula, billiga dressman-slips. Och köra ner hans billiga jävla Sko Punkten skräp till sko i halsen på äckliga säljar-svinet. Får se om du står där med ditt, dock något för gula, Colgate-flin. När min bindningstid är över.. Ojojoj. 3 du är död för mig.

Jag är hungrig. Stavas det så? Nä. Eller? Fan inte lätt att vara rolig när man är hungrig. 

How I met your mother. Slapsgiving 2: Revenge of the slap. Så jävla bra. Lite emotionellt för min smak vissa bitar.

Måste äta lite nu. Slappsolutly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0