091123-Stress, press och puckon

Sitter med mitt jävla arbete so jag inte kommer någon vart alls med. Klockan 14 i eftermiddag ska det vara inne. Värdelöst. Just nu så känner jag att det får bli vad det blir. Slutreslutatet ska vara inne den 15 januari. Ska leta upp filmen jag ska analysera och göra det lite ordentligare. Jag kan inte förstå varför vi inte fått utgångsfrågorna innan vi sett filmerna. Helt idiotiskt. Jaja. Som sagt så måste jag återgå till arbetet nu. Men efter klockan 2 kan jag åter vara tillbaka och vara mitt vanliga jag, men en mindre pinne i röven. För så känner jag mig nu.


Här är ialla fall en bild på en tjej som jag och Hanna försökte smygfota på jätte långt håll för vi tyckte hon var sjukt ful och var helt barbent. Fast det var skitkallt. Och fast hon hade skitfula ben. Dålig kombo.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tycker dock benen ser läckra ut från dethär hållet. mums.

2009-11-23 @ 10:14:18
URL: http://ettaellernolla.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahaha jag hade helt glömt bort det där! Fan vilken sopa hon var..

2009-11-23 @ 13:24:56
URL: http://teddylation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0