INTE OK IDAG!

Nä, idag är en riktig sån dag, jag har massor att göra och har inte alls tid att inte må bra. Vaknade av att det känndes som att magen höll på att vända sig ut och in och huvudet dunkade. STACKARS MIG TYCK SYND!

Nämen seriöst så jävla inte ok att sitta i bloggen och gnälla, men vafan, det tar ju liksom över en. Men jag hatar ju folk som gör så. Jag ska i alla fall gå och lägga ett värmeplåste i nacken och se om det hjälper lite mot huvet och så tar jag och återkommer när jag kan vara lite roligare att läsa om. Fy mig!


Passar på att langa bild på lite söta småpluttar
3 av mina syskon
Leon, Nina och Saga

Hittade även en gammalbild där jag försökte ilustrera "sliten" tentaångestsliten tror jag det var här.
Nu är jag mer extragnälligochgravidsliten.
Saknar jag brunt hår ibland? vet inte.. Nä tror inte.. kanske. äh

Kommentarer
Postat av: sagaaa

Haha! Älskar Ninas ansiktsuttryck!

2012-03-06 @ 19:29:30
URL: http://www.sagiwagi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0