Träning

Jag vill gärna börja gymma igen. Jag har suttit och kollat gymkort och barnpassning. Men fan, jag vet inte hur jag ska klara av att lämna ifrån mig Nelly.. Jag gör aldrig det och OM jag gör det så är det hos Fredrik och typ inom hörhåll.

Fucking crazy kontroll-morsa tänker du. MEN DET ÄR INTE SÅ JÄVLA LÄTT FAKTISKT!!!

Jag får en klump i magen så fort vi är i sär och JAG VEEEET att jag måste förr eller senare så bespara mig sånt..

Varför sa ingen att det skulle va så jävla svårt! Typ, "jo, förresten så kommer du bli helt besatt av den där lilla människan som kommer komma ut ur dig och resten av ditt liv kommer du behöva motarbeta dig själv för att ge henne lite space".

Jag får väl börja jogga med vagnen. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0