Det går sådär va?

Nånting som stör mig väldigt mycket är att man måste blogga från appen när man sitter med iPaden.. För då måste bilder hamna längst ner, dom blir i olika ordning typ varje gång och man kan inte ha text mellan bilderna, vilket jag tycker sabbar ett bra inlägg. Men nu är fallet så, att jag har skaffat en iPad och det är den jag främst kommer blogga ifrån. Så gilla läget.

Just nu sitter jag och har precis öppnat ett paket från min favvo-inredningssida och insåg att lampan jag beställt var ganska mycket mindre än jag hade tänkt mig :/ så nu hoppas jag att Freddan inte ska sucka åt mig när han kommer hem!!

Förutom det sitter jag och spanar på besi som ligger och sover i vagnen, jag brukar ju Nojja över att hon är så lättväckt, men nu har 2 brandbilar med sirenerna igång åkt förbi utan att hon vaknar. Så då blev jag nojjig över att hon inte vaknade istället.. Det ständiga liksom.

Jag har kommit på en grej jag gör som är fett oskönt. När jag sitter på en stol sitter jag längst längst fram på kanten vilken både är oskönt för röven och ryggen. Ska sluta med det.

Jag och mitt spygröna iPadfodral.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0