Trodde vi skulle upp..

..men fröken skulle visst somna om! Jag har verkligen världens morgontröttaste bebis! Hon somnar nu vid 22-23 nånting och sover oftast till ca 8 förr somnade hon ju inte förens vi midnatt och sov till typ 10.. SKÖNA TIDER tänker nog många av er, men jag är ju sån som är dödstrött kl 22 och verkligen inte har så mycket emot att gå upp tidigt, men sålänge hon sover mer eller mindre hela natten så ska jag inte klaga! Tåls att skryta om igen att hon har gjort sedan hon var ca 4-5 veckor (hon sov 4-5 timmarspass på natten fram tills dess!) *känner mig som en av mammorna i solsidan*

När hon vaknar ska vi iaf äta lite morgongröt iaf, provade vi första gången igår! Egentligen är det ju 6 månader som gäller för smakportioner men Nelly är så pass tidig och visar dessutom såpass intresse så att vi har fått ok från BVC att börja introducera en måltid, plus att hon mest smakar iaf!

Själv längtar jag mest efter en latte i vår nya espressomaskin! Nomnomnom...


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, det är verkligen "farligt" att umgås med er, för man blir ju själv så sugen på att skaffa barn ;)

2012-11-12 @ 10:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0