Just nu

...ligger knosingen och vilar efter vaccination i morse! Hon var så sjukt duktig, jag gör allt jag kan för att hålla lugnet trots att jag bara vill börja gråta för att jag tycker det är så hemskt att hon ska bli stucken, men hon var seriöst glad igen på bara nån minut. Jag vet att alla föräldrar är stolta över sina barn, men ibland häpnar hon mig.

Hon klarade föresten även ett test som hör till 6 månaderskollen (hon är ju 5). Hon häver sig upp själv till sittande när hon håller i ens fingrar!

Själv sitter jag brevid och kollar på Morgan Pålsson och försöker samla mig/vila upp mig från en relativt sömnlös natt, men nu är det iaf 7 månader kvar tills vi behöver göra om det!

Vi berättade även att vi ska flytta
"ja va kul, till m**********vägen 82 då eller, de är ok!"
(vi bor på 81)
Vi gillar vår BVC-sköterska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0