Förlåt mig då pensionärsjävlar

... Ni ska få ha er jävla bingohall ifred!! Dom säger på fullaste allvar när vi kommer innanför dörren att barn inte är välkomna... För att det är 18 säger hon. FÖR ATT KÄRRINGARNA INTE VILL HA GULLIGA BEBISAR DÄR, säger jag!!

"hit går vi aldrig igen, skanderade jag när vi gick därifrån!

Fredrik fick lite blandade känslor där han dels blev rädd, för att han inte va beredd, dels ville skratta för att det var kul, dels skämdes för att jag var pinsam!

Vi gick och köpte skrapbingo ist och satte oss på biblioteksfiket!


Kommentarer
Postat av: lina

asså, sjukaste jag hört!! berätta för min sambo och han kom med idén att ni borde gå till tidningen bara för att jävlas med pensionärsjävlarna!

2012-11-02 @ 13:46:32
Postat av: sandra

Vilken lycka att se att det är igång här inne igen. Jag erkänner att jag typ gått in här varannan dag i tre mån Hm....sådär va
.. Jag bjuder på den :-)
Som hämnd på bingohallen ska ni gå förbi där, öppna dörren, och skrika BIIINNGOOO, stänga dörren och springa därifrån!! Haaa

2012-11-02 @ 19:29:22
URL: http://www.villamorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0