Vardagslyxmys..

..fast det är söndag. Men ni fattar grejen liksom va? Bad älskling om nåt att dricka och han kommer in med denna!

Fun Green jordgubb/granatäpple (tror jag det var) "isglass" gjord av fryst saft, is och sugrör (så att jag kunde fortsätta inta min halvliggande position i soffan) så jävla lätt att bjuda till lite och så blir det så mycket mysigare!
(bilderna blir lite finare när jag bjuder till lite och tar med systemkameran istället för att vara så jävla lat och bara ta mobilbilder och mobilblogga..)

Fredrik drack en somersbycider och lustigt nog kom just den reklamen på i bakgrunden
(bildbevis)

Nu ska vi kolla på "the Dictator", mina förhoppningar är extremt låga.
Hörs imorgon bitches (om jag inte RÅKAR komma på nåt mer helt fantastiskt intressant att skriva)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0