Bildbomb och v 35+0 osv..


Kan ju ta och börja här, här är vi alltså nu, 5 ynka veckor kvar..
Folk frågar om jag har börjat bli nervös inför förlossning och så, och svaret är nog helt enkelt
"nej, det har jag nog inte förstånd till"
Det enda jag tänkt på är att jag kommer sakna att vara gravid, för jag gillar det väldigt mycket, men det är nog lite också att jag inte fattar att det hela typ börjar ju när jag slutar vara gravid, att det är då jag faktiskt får min bebis. Det har jag ju liksom inte greppat alls..

Här är stor tjock mage i v 33

Ännu större och tjockigare mage i v 35
Känns bara helt sjukt att det faktiskt är jag på bilderna hahah
Fetto
Smackeibånk har ju inget eget rum här där vi bor nu, utan kommer ju bo helt och hållet inne hos oss, så jag ar äntligen tagit mig för att snygga till där inne. Till och börja med köpte vi ju en tempursäng och nu när vi haft den ett tag så fyyyyyyyfan vad skön den är

Och här ser man ju lite också hur det var möblerat innan..
väggen var rosa



Och mittpå hängde spegeln, i hörnet övre bilden stog även en garderob..
Nu mera ser det alltså ut såhär:

Så jävla svårt att få med ett helt rum på bild..

Smackes säng fick numera plats

Och så får ni ha överseende med att det är ÄNNU finare IRL så att säga.
När jag målade väggen valde jag att måla 1 dm ut på vita väggen och även i taket, blir liksom lite som en inramad känsla, sånt som gör det lite roligare än en vanlig fondvägg, målade dessutom även golvlisten blå, fast det fick inte vara med på bild!

Jag har även påbörjat en tavla, eller två tavlor som ska sitta brevid varandra så att det blir en tavla ovanför sängen

Lite svårt att fatta resultatet nu kanske, eftersom de bara är påbörjade och så, men har iaf använt väggfärgen i botten så kommer vara prick samma!

Sen så har ju smacke äntligen fått en byrå också att ha alla sina söta saker i, men den får stå i vardagsrummet

På står smackes allra finaste saker, första nallen (fått av sin pappa) och är pasande nog en (gr)isbjörn, första conversen, supersnygg fancypancy mössa och så såklart pingvintavlorna, fast dom ska nog hängas upp överspjälsängen, kommer ju passa som handen i handsken där inne!

NU, ska jag ta och göra lite annat, och så kommer snart Freddan hem så ska vi planera lite inför hans 30 års kalas! (shitpomfrittz, jag är ihop med en gammal gubbe!)

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Ronja

Du... superfint!!!!! Det där med en decimeter ut på vägg och tak var typ det enklaste men coolaste och snyggaste jag sett! Skulle aldrig kommit på det själv om jag inte skulle snubblat och råka måla ett tjockt streck på fel vägg :P

2012-05-02 @ 19:43:38
URL: http://ronjamari.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0