Shake weight

SJUKT SNYGG JACKA!
Vill också ha. Trip till myrorna tror jag, mycket snart.

Men nog om det. Dagens jävla OMG. Hade givetvis på Days of our lives medans jag pluggade, och uder dag-tv kör dom tv-shop reklamer ibland i vanliga reklampausen OCH DÄR VAR DET! Sjukaste ever. Har ni sett South Park-avsnittet om SHAKE WEIGHT? Asså den finns ju på riktigt. Att köpa i sverige. Är det bara jag som tycker att det är sjukt att den här produkten finns?



För er som inte fattar konceptet så är det alltså som en hantel som man "skakar",
med andra ord, som ni kan föreställa er,
så ser det ut som att man... ger någon en "happy ending".


YOUTUBE
Rekalm
Reklam

Jag dör.

Kommentarer
Postat av: lina

Jag blev också ställd när jag insåg att den där apparaten fanns på riktigt !

2012-03-06 @ 13:53:54
URL: http://thelinadiaries.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha xD dem som använder den där typen av träning blir bara bra på en sak...

2012-03-06 @ 13:57:48
Postat av: Tina

Jag håller med! produkten är ju en aning... ja vad säger man... men det är säkerligen en man som ligger bakom reklamen :P

2012-03-06 @ 17:51:54
Postat av: therese

finns klipp på youtube från ellens show också, ganska underhållande :D

2012-03-08 @ 06:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0