Såndär blogglista..

Det har jag ju aldrig gjort, så varför inte!

Namn: Isabelle

Ålder: 26

Längd: 183 cm, nej tycker INTE att det är jobbigt att vara lång, tycker det är det BÄSTA med mig och jag älskar klackar

sko-storlek
:
39 (sjukt intressant huh?)

Född: I Stockolm

Bor: Sedan 1 år tillbaka (fan vad tiden gått fort) i Örebro. Träffade min kärlek och dessvärre kan ju inte han flytta härifrån för att han har barn på halvtid. Trodde jag skulle vara den sista att någontsin lämna Stockholm, men ibland hittar man något som är mer värt allt annat! Men med tiden kommer jag tillbaka!

image description

Gör just nu: dricker juice, spiller juice i datorn.. Gööör inget


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Rolig, lättsam och larvig och abigös.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Lättirriterad, blyg som kan uppfattas som otrevlig och ibland lite impulsiv och gör saker jag ångrar (exempelvis en svanktatuering med en bandlogga)


 

Vad är du rädd för: Att folk ska dö. Kan helt sjukligt fantisera om hur folk omkring mig dör och hur förstörd jag skulle bli om jag exempelvis förlorade Fredrik. Och så gråter jag.. helt seriöst.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag har gjort val i livet som jag lärt mig av som gjort mig till den jag är, vilket är en lycklig, lycklig människa. Min längd. Och att jag inte är rädd för att ge mig på saker, även om dom kanske först verkar försvåra!

Det roligaste jobbet du haft/har: Oj.. Jag har inte haft så roliga jobb så, men många har varit roliga pga kollegor osv. Men det ör ju därför jag pluggar, för att kunna jobba med sånt jag vill och tycker är kul och intressant. Kriminologi pluggar jag ju och sen så har jag även lite drömmar om att ha en egen butik!

Har du körkort och egen bil: Inget körkort, men övningskör ju nu i alla fall.. Bil, ja, VI har ju bil så den räknas väl som min också..

När tog du ditt körkort: Men jag har ju inget sa jag ju...

När grät du senast: Asså, jag är gravid, så.. Amazing att jag INTE gråter just nu hahah

När skrattade du senast: Med Fredrik, vi skrattar så att tårarna sprutar MINST en gång om dagen!

Vem åkte du bil med sist: Fredrik...

Vem åt du mat med sist: Fredrik och Izabella

Vem sov du hos sist: Jag hatar faktiskt att sova borta, har alltid varit sån som åker hem oavsätt vad klockan är och hur lång tid det tar, men jag sover ju hos pappsen när jag är hemma i Stockholm

Vem sov hos dig sist: Oj, minns inte riktigt, kan ha varit Hanna kanske..?

Vad var du rädd för när du var liten: Ehm.. vet inte, spindlar och skit kanske?

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Vetrinär. Jag och typ alla andra.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Oj, ganska många gånger, har dragit knät ur led ett gäng gånger och opererat det 2 gånger, har även sytt i hakan och pajjat armbågen..

Värsta smärtan du råkat ut för: Det är nog att dra knät ur led. Gör så ont att det nästan inte gör ont utan svartnar för ögonen för en sekund och så blir man jätte rädd samtidigt och ursh, nä gilla inte

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Hmm, att jag träffade Fredrik har gjort mig till en mycket lättsammare och lyckligare människa, När jag fick ett positivt gravtest, när jag var på mitt första ultraljud, (ja, ni fattar nog vart det leder..)

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Förbannad OCH ledsen.. Blev sjukt sviken av en person som jag verkligen ansåg var min bästa vän, ställde upp på allt för henne och hjälpte verkligen henne genom en svår period där hon hade strul med sitt ex OCH sina gammla vänner, men hon struntade sedan totalt i mig när hennes gammla vänner förlät henne och "tog tillbaka" henne, trots att jag då gick igenom en jobbig period med mitt ex.. Men vi är inte vänner alls idag, och så kommer det även att fortsätta, har inte tid med den typen människor i mitt liv!

Har du någonsin sportat: Har nog aldrig varit värsta sporttjejen, har spelat lite fotboll och lite basket, men mest har jag dansat, jazz och flamenco även balett när jag var liten. Men jag är mer för att träna på gym, vilket jag ser fram emot att komma igång ORDENTLIGET med igen när bebisen har kommit!

Någon du ser upp till: Nja, inte särskilt många, är ju längre än de flesta!

Vad finns alltid i din handväska: Skippar faktiskt gärna väska när jag kan. Jävligt skönt nu när jag slutat röka, eftersom då måste jag bara ha kort, mobil och nycklar vilket får plats i jackan!

Den här hänger ju förstås med ofta, tar typ ingen plats alls..


Har du varit utomlands någon gång: Jag är som sagt 26 år, vore tragiskt om jag alldrig hade lämnat sverige..

Vilken plats var finast: Får nog säga Thailand

Största stad/städer du varit i: Ja, jag har ju vart i bla. New York, Berlin, Bankok..


Lite mer personliga frågor:

Rökt: Ja, i 12-13 år. Men slutade i sommras när jag bestämde mig för att börja försöka bli med barn

Snusat: Ja, alltså jag har ju provat, men gillar inte snus. Har tuggat nikotintuggummin ist

Druckit: Som sagt, är 26.. Jag jag har nog druckit en och annan öl. Men nu var det bra länge sen.. är ju liksom på tjocken

Har du piercing eller tatuering: Ja, har många tatueringar, bla hela insidan av underarmarna, på magen, överarmen, vristerna, svanken osv.. Har haft en hel del piercingar genom åren också i naveln, bröstvårtorna, ögonbrynet läppen, näsan (både sidan och septum) armen och tungan, tungan är den enda som är kvar..

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Precis som Frittadiddlens är! (töntig är jag)

image description

Finaste komplimang du fått: Ääääh, vet inte, alla komplimanger är väl fina att få!

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja, jag antar det.. Finns ju i alla fall en som blev lite väl knäpp efter att jag kanske inte varit så juste...

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Riktigt ordentligt vill jag nog inte säga.. Såklart har väl även killar kunnat göra en tillfälligt ledsen vid tillfällen, men det har gått över snabbt och brukar bara resultera i att man insett att det inte var någopt att ha i alla fall och gått vidare! Någon som däremot har makten att såra mig något fruktansvärt är ju Fredrik, för jag har verkligen gått så jävla all in i det här förhållandet, och anledningen till det är för att jag litar på att han aldrig skulle utnyttja den makten han har!

Har du någonsin fejkat en orgasm: Det har väl alla tjejer? Men det är faktiskt inget jag gjort på senare år, varför ska jag ge en kille cred för att få mig att komma, när jag inte gjort det, han får jobba hårdare nästa gång helt enkelt haha

Hur många sex-partners har du haft: Det väljer jag nog att hålla för mig själv...

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: Pizza helt klart, inte så förtjust i hamburgare alls faktiskt.. framförallt inte grillhamburgare!

Kött eller fisk: Fisk, sushi! Saknar något oerhört nu när jag är gravid!

Hund eller katt: Katt, har nån missat det.

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds..

Vin eller Öl: Öl

Charter- eller skidsemester: Skidsemester! Brukade ju åka till åre 2-3 gånger om året förr, men sen pajjade knät osv.. så.. MEN min familj har hus i åre, så jag ska börja åka igen, kanske när smackelibånk är tillräckligt stor, Vilma (min syster) började när hon va 2 år..

Sverige eller Utlandet: I långa loppet alltid sverige!

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll, men har ju blivit ofrivilligt blivit väldigt insatt i hockey pga Fredrik..

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Gillar inte för ljusa, eller för mörka.. Lite mitt i mellan (behöver jag säga att jag tycker Fredrik är perfekt?)

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår, men hösten är grymt mysig när den är fin också!

Flyg eller tåg: Det beror väl på vart man ska?

Bil eller buss: Miljötänkmänniskan i mig vill ju säga buss, och jag åker ju alltid buss och jag har till och med fått Fredrik att åka buss när han kan, men det är skönt att åka bil..

Okok, klart där då. Intressant? Vettefan asså.. Tips på roligare "fylla-i-lista", maila eller kommentera!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Apropå sport frågan så glömde du ju skriva att du har gått på friidrott.. När vi var typ tio, så skulle vi ut orientera och så sprang vi typ vilse eller nåt.. eller så smygrökte vi i buskarna.. nåt sånt var det..

2012-03-08 @ 14:21:56
URL: http://villamorlin.blogg.se/
Postat av: Fritty

Oj oj den däringa Fredrik verkar ju väldigt spännande :)

2012-03-09 @ 07:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0