Lördag

Har varit så jävla hurtiga idag, promenerade in till stan (tog ca 1 å 1/2 timme) åt lunchbuffe på bamboo (jag åt några sushibitar, vegetariska o räkor, efterlängtat!!) sen var vi och kollade upp var vi kan hyra smoking till Fredrik till fancypancy-bröllop vi ska på, sen tog vi bussen halvvägs hem och gick andra hälften. Riktigt jävla ruggit skitväder var det dessutom!

Nu tog vi bussen en bit upp på stan och knatade hela jävla vägen hem till Micke, där jag förtillfället umgås med Micke och Fredrik som sitter vid en dator och kollar varandras hattrick-konton och karre som kollar hockey! Men snart kommer pizza och sen ska vi till nån och jag ska kalasa loss på alkoholfritt vin..!


Kommentarer
Postat av: Tina

Det låter som en riktig kväll det! Synd att vi inte kunde vara med :( Men vi kanske kan styra upp något du och jag i nästa vecka? torsdag kanske? :) Ta hand om er alla tre nu ;) Kram

2012-03-17 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0