Fredag

Nej, jag är inte helt dum i huvet och tror satt det är fredga idag. jag vet att det är tisdag. (fy fan vad lamt) Nämen igår blev ju en kulig och produktiv dag, tog inte en enda bild, så duktig blogger är jag!

Ja, jag hade i alla fall lunchdate med Fredrik och hans kollegor, hann dra en sväng på stan (spanade efter lite vårjackor på myrorna, vi har en förjävla bra myrorna här i öret) fick ont i gravidfötterna och åkte hem och bytte skor (plockade faktiskt fram conversen nu när det är vår och skit) blev som hastigast upplockad av Oscar och in till stan igen för fika och lite skitsnack om gamla och nya jobb, sen blev det after work med Fredrik och hans entorage, middag med älsklingen och sen ut på o'learys och pitchers med bästaste Ronja och Sandra och så klart även Ronjas Egon lite senare med. Sjukt trevligt precis hela dagen. Imorse var Fredrik lite bakfull och ynklig. Det är alltid lite skitjobbigt fast asgulligt.

Idag (LÖRDAG) så har jag varit så skitrolig som att städa ur hela stora garderoben (smackelibånks grejer börjar liksom ta lite stor plats) även förrådet och det vanliga svepet över resten av lägenheten. Vi har handlat och ätit jättegod middag och nu har vi glass och chips och cola zero (ganska äckligt) och Freddy har fått för sig att han BARA MÅSTE se baksmällan (för att han inte har sett den och hans jobbarkompisar pratar om den heeeela tiden och då känner han sig lite som en utanför, mobbad, nedkissad mellanstadiepojke när de andra skrattar åt honom) så jag har gått med på att se den ikväll, fasten jag har sett den. Och fasten jag har på tok för bra och intelligent humor för att gilla den. Jävla idiotfilm.

Men seriöst så överdrev jag lite angående det där med kiss och sånt. Han tycker väl mest att den verkar rolig eftersom gubbarna skrattar så gott.

PS. Det funkar ju såklart inte att skriva SNIPPAN utan man måste skriva SIPAN och smsa till 72400 för att skicka hem Jessica eller Hannah W, så det inte blir några vidare missförstånd..



Kommentarer
Postat av: Fritty

Du fick verkligen med hur jag kände mig för att jag inte sett filmen.

2012-03-05 @ 08:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0