Äntligen av med subban

Eftersom jag känner Hanna väldigt väl, vi är på många sätt väldigt olika, men i grund och botten delar vi ju samma värderingar och så, därför vi är bästa vänner liksom. Och jag kan bara föreställa mig hur frustrerad hon måste varit av att bo med Jessica, denna fruktasvärda, fruktansvärda människa.. Men GRATTIS lilla stumpan, efter två veckor så slipper du henne! Själv är jag väldigt nöjd med att hon är ute då jag redan som det är nu rätt motvilligt följer programmet enbart för Hannas (R) skull slipper sitta och lida av den människan.



Nu måste jagbörja göra mig i ordning, föreläsning sen klockan ett. Byebyebye

Kommentarer
Postat av: natalie

Fin blogg! Allt bra? :)

2012-03-05 @ 16:01:38
URL: http://tisenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0