Göra vad man kan, av det man har.

En stor anledning till att jag inte orkat överdrivet ta tag i inredningen i den här lägenheten har faktiskt en ganska enkel förklaring. Vi har sedan i somras väntat på besked om vi kommer kunna flytta till hus snart. Jag kan tyvärr inte gå i på detaler, men innom fyra år så har vi ett hus, frågan var mest om det skulle ske nu, eller om det mer lutar åt "om fyra år" vilket vi för tillfället bestämt att det gör.

Vi kommer dock innom en framtid behöva hitta något större än det vi bor i nu, eftersom, som ni säker känner till by now, vi får tillökt om ca 4,5 månad.

Just nu har jag i alla fall mest svart grått och vitt att jobba med, då det var färgerna Fredrik riktat in sig på innan jag flyttade in, och sen har jag här försökt mysa till det med vad jag har:

Den här gamla Fröken Söt klänningen, fick bli det här:
(allt blir konstigt på bild)
Sen har jag tagit lite filt och sängöverkast och så och försökt mysa till våran gråa astrista IKEA-soffa.

Så, lite mysigare, även om allt är väldigt mörkt, men snart så, då är det turkost och blommigt som gäller till den grad att Fredrik kommer kräkas tjejbaciller, men det är smällar man får ta.
Det kommer vara 4 tjejer mot 2 killar i det här hushållet...

Dags för en dusch, sen mot jobbix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0