Föräldrautbildning

Nu ska jag väg och lära mig bli mamma.
Vet inte riktigt vad mer jag ska säga om det.
Vi är inte jättesugna på kursen, men ska gå och kolla hur det känns, det hade varit lite roligt om man hade kunnat lära känna lite andra som ska ha barn i samma veva, men vi får väl se.

i övrigt har jag inte gjort mycket annat idag än att kolla på "27 dresses" och plockat lite hemma.. Går och väntar på besked från intrevjun jag var på i onsdags, bör jag få denna vecka..

Har faktiskt även skickat iväg ett mail angående en annan eventuell sysselsättning i vår, men det avslöjar jag sen i sånna fall!

Nu måste jag börja plocka ihop mitt pick och pack och röra mig mot bussen!

MOT VIVALLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0