Datenight

Nu blev det tydligen en riktig datenight ikväll!
Vi ska strax ut och käka middag, gå och spela lite air-hockey och gå på 3d-bio!
Blir den här:

(Gillar att jag googlade fram en tysk poster)
Den är säkert lite crap-de-la-crap, men det är ju roligt med 3d och så då.

Idag har jag övningskört typ hela dan, gick skit bra, körde mest typ "skogsvägar" men lite landsväg och till och med litelite i typ stadstrafik, eller ja, typ förortstrafik.. Gick som sagt bra i alla fall, parkera brevid en bil gjorde jag också när jag kom fram.

Aja kan skriva nån rad om vad jag tyckte sen, om filmen alltså.
Från ett ämne till ett annat.
Nu är det og dags att snygga till mig liiiiite innan vi går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0