BEBIS!

Här har i bild på HENNE!

Ja, vi kunde ju inte låta bli, utan tog reda på att det är en liten tjej som växer därinne!
Ser ni hjärtat??
Imorgon har vi gått HALVA VÄGEN!
Så jävla långt kvar, fast det är väl bra det med antar jag, vi har fortfarande mycker att fixa innan.

Fick ju nytt datum och så när vi var på ultraljud, backade 4 dagar så nu är beräknat datum 5 juni istället.
Så ungerfär såhär ser det ut nu.

Håller på och fixar och ska sy om lite gamla kläder så att jag kan börja klä mig lite snyggt, så här ser jag ungefär ut för det mesta nu;

Mammajeans, långa linnen och Fredriks skjortor, till det blir det mina polo sport "dagis-stövlar"
Så sjukt sköna, varma och fötterna håller sig torra hur cp-slaskigt det än är ute.
MEN kan ju inte rå för att bekvämt inte alltid är det hetaste modemässigt..
Håller, as we speak, på att pimpa en jeansväst, för västar är bra att styla till det lite med när figuren sviker!
Nu har jag lite till att stå i (har ringt antagning och csn och blivit uppringd om försäkringar och haft mig hela dagen) sen blir det till jobbet.

Händer eventuellt även lite annat kul som jag inte kan ta nu, me jag säger snaaaart!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0