S to the tockholm today

Är vaken och ska göra klart allt som måste göras innan jag åker hemifrån (därbland hoppas att mina böcker hinner fram innan jag åker, vore praktiskt. Kom igen posten, visa vad du går för!) sen ere lite obegriplig föreläsning på schemat SEN klockan fyraminutetifem hoppar jag på tåg till världens bästa stockholm!

Nu måste jag äta lite frukost, känner att bebis som vanligt ätit upp all min mat under natten när hon ligger där och lever rövare. Sen ska jag fortsätta att stirra in i garderoben och inse att jag inte har NÅNTING ATT HA PÅ MIG (sån jävla tjej..)

(trött_chey_85 kommer sakna crazy_kille_82 larvigt mycket, för ja, vi är ett sånt par)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0