On monday morning

Godmorgon härliga världen med mina underbara bloggläsare!
Liiite asdålig uppdatering senaste dagarna, jag vet jag vet.
Men nu blir det bättre, jag lovar!

Böjar med lite vad som inhandlades i lördags!

(obäddad säng.. )
ett lammskinn som bebis kan mysa järnet på

Plutt-täcke och plutt-kudde till pluttsäng!

Resesäng.. måste eftersom det kommer bli en och annan tripp till stockholm och dyligt. Hann inte ta kort när vi provfälldeupp den, vilket faktiskt var sjukt smidigt så fort man fick lite häng på det.. innan man fick häng på det så svor jag en del!

Köpte även lite present till 1 vecka gamla Sigge:

Så jävla ascharmens apa, bebis ska heeelt klart få likadan (finns fler djur och färger också. På babyproffsen. Slå till. Presenttips. HintHint.)

Nu ska jag dricka mitt te och äta lite.
LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0