Mer alla <3s dag; Presenter

Nä, jag är inte sån att jag tycker att man MÅSTE ge varandera presenter på alla hjärtansdag, MEN jag tycker att det är kul att unna varandra lite presenter och jag tycker att det är kul att ge bort presenter!

Min älskade har ju dock heeeeeelt fattat grejen med vad som är roligt att få!
Jag kan inte påstå att jag är särskilt intresserad av en fluffig nalle som håller i nåt stort hjärta med en färdigskriven dikt på... Det här fick jag:


Är den inte ASBALL! Jag blir verkligen mer och mer fäst vid den varje gång jag tittar på den! Den ska få hedersplats i köket! (så fort jag kommit på vad hedersplatsen i köket är höhöh..)
(Boken handlar om hur man helt kan självförsörja sig, exakt hur mycket mark man behöver och hur man ska dela upp den, vad man ska så och vad man gör under de olika årstiderna! Kul att kika i faktiskt, mina föräldrar har den på ladet.)

Den här fick han av mig, har redan medtagits till jobbet:

Finns ingen som dena passar så bra in på som Fredrik!
Förutom att han faktiskt tycker om att jobba väldigt mycket, så brukar han med jämna mellanrum ligga och ha hela sälj-samtal i sömnen!
Fick ett kort till också:

Ikväll blir det ut och äta och sedan bio, som en riktig amerikansk datenight!

För i dag är det <3 Fredrik. Hela tiden, överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0