Kan inte sova

Jag minns fan inte sist det här inträffade.. Har ju inte hänt sen jag blev gravid i alla fall. Men jag KAN verkligen inte somna! Och jag vill inte gå upp, och jag vågar inte tända lampan och läsa. Så det jag har kvar är att leka med telefonen för att inte störa mitt sovande, snarkande, smackande sovsällskap.. Brukar faktiskt inte störas av att han gör dessa ljud, för jag kan liksom sova genom det mesta, men när man legat vaken brevid ett par timmar blir det plötsligt rätt märkbart.. Fast inte alls så farligt som det låter..

Vi har shoppat bebis prylar idag, tänkte visa lite bilder imorgon!

Nu ska jag ge mig på ett försök att blunda, ligga här i mörkret gör ju ingen glad..!

Ser ni mig?


Kommentarer
Postat av: Lynn

Då är vi 2! :)

2012-02-01 @ 02:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0