Jag vet att ni säkert inte tror mig...

Men jag HAR faktiskt bloggat 3 gånger idag redan.
Först från mobile i morse, innan jag skulle till bussen
(haha, mitt n funkar fett dåligt så nu ser det ut som att jag vill vara lite cool och internationell och skriva "från min mooobaaajl)
I alla fall, så hann jag inte skriva klart innan jag var tvungen att gå så jag sparade och skulle skriva klart sen. Men allt försvann.

Sen skulle jag skriva om inlägget efter min föreläsning, när jag satt och väntade på att bussen skulle komma, men då kom min klasskompis och erbjöd mig skjuts hem så då blev det inte klart då heller.

När jag då väl kom hem, så tänkte jag att det är ju bekvämare att blogga från datorn, så jag gjorde det i stället.
Men när jag skrivit en bit insåg jag att hela charmen med det spontana inlägget jag komponerade ihop direkt ur huvudet imorse var som bortblåst. Mina inlägg är liksom inte till för att skrivas om och om igen.

Så, nu sitter jag här och bloggar om varför jag inte har bloggat fast jag har bloggat ist!


Och för er som inte vet;
så här fungerar tydligen ett handtag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0