Gravidträning

vill ju träna.
Har kollat varenda gym i örebro efter gravid pass.
Tror att Friskis har nåt, men det verkar inte vara något dom skyltar jätte mycket med, det ska tydligen vara krångligt att träna när man är på tjocken.

Men jag vill gärna vara i lite form när smackelibånk kommer för att lättare kunna bli av med överflödigt.
En grej med att vara så lång som jag är (183 cm) är att man lätt ser "stor" ut bara man har några kilo förmycket, och man vill ju inte vara "hon stora tjejen" utan hellre "hon långa" aja. Fånerier.

Måste återgå till mitt fanastiskt roliga PM


Kommentarer
Postat av: lina

I know the feeling! Nu är jag ju 5 cm kortare än dig men jag har ÄNTLIGEN lyckats ta mig från "den stora" till "den långa". And it's fucking fabulouls!

2012-02-08 @ 13:40:15
URL: http://thelinadiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0