Gravidsvartsjuka..?

Är tydligen något rätt vanligt har jag läst mig till. Nu säger jag inte att jag går omkring och är assvartsjuk och läser sms och hackar fb-konton för min sambo, nä i vaket tillstånd så känner jag mig tryggare än nånsin i vår relation (inte för att jag inte gjorde det innan, men ni fattar..) Men däremot drömmer jag sjuka grejer om Fredrik med andra tjejer, inatt bland annat. Oftast är det att det är nån som är lite snyggare och lite roligare och delar mer samma intressen som honom som försöker konkurrera ut mig, och oftast då att han och jag inte är tillsammans än då.

Inatt var det en tjej som var smalare än mig, brunett, hade känt Fredrik sen dom var små, dom delade intresse för motorcyklar (Fredrik åker inte mc för er som inte vet det) och så gick dom ut och rökte tillsammans hela tiden och jag fick stanna inne. För jag röker ju inte. (irl, inte Fredrik heller..)

Nu ska jag läsa lite och sen SOVA!
På onsdag blir det stockholm, blir nice, inte vart där sen i julas måste ju upp till familjen och visa upp min växande mage.

Pussogonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0